Ik ga straks eens naar de apotheek, mss hebben ze daar iets. Ik mailde ook naar die winkel om te vragen of ze anti-schurft-dingen verkopen.
Met José gaat het eigenlijk niet goed, al gedraagt ze zich nog als een hamster van 2 maand (buiten dat ze meer slaapt

)
Haar buikje wordt steeds dikker. Moest je niet beter weten, zou je denken dat ze zwanger is... Dat kan niet goed zijn
Ze krabt nog steeds aan haar linker heupje, dat dan ook kaal wordt. Ik hoop dat ik anti-mijt-spul vind en ik hoop ook dat het dan al een deel van de zorgen wegneemt.
Ik maak me wel meer en meer zorgen over haar buikje. Het voelt niet hard aan, wel wat gespannen, maar je kan het nog steeds induwen. Ze vindt het ook niet erg als ik eraan kom, of ze toont het alsins niet...
Ik hoop dat ze niet meer al te lang leeft, dat ze sterft als ze er nog niet teveel last van heeft. Ik zou het vreselijk vinden moest ze moeten sterven met zeer veel pijn. In dat geval laat ik haar dan ook inslapen. Maar het meeste val alles hoop ik natuurlijk dat ze weer helemaal gezond wordt, maar daar vrees ik voor
*zucht*