Mijn kleine mormeltje is een prachtige, en bovenal, fotogenieke hamsterdame geworden. Ze kan rustig zijn en soms lekker druk en ondernemend. Ze is ook een zeer befaamde architecte, op dit eigenste moment is ze zelfs haar kooi aan het herschikken en ik kan je verzekeren, het ziet er prachtig uit!
Maar wat zit ik hier te kletsen, ik weet maar al te goed dat jullie foto's willen zien, wel, die krijgen jullie
Sorry voor de hoeveelheid, maar zeg nu zelf, foto's van Henna kunnen er nooit teveel zijn!
*valt vast niet op dat ik weg van haar ben*
Dusss, neem emmer en dwijl bij de hand, hier komen ze!
Hallo daar! Sorry van mijn baasje, ze kan er ook niets aan doen... Ik ben dus Henna, en ik ben eigenlijk wel een mooie dame hé? Al zeg ik het zelf
*op baasjes aardbei T-shirt*
Sinds een tijdje ben ik heel erg verliefd. Hij heet Ezel en is super lief voor me. Ik zet graag mijn geur aan hem af.
Dit is hem
*PWOP-wangzakjes*
Als ik op bed loop, ga ik altijd eerst naar Ezel, dan ben ik even bij hem en ben ik op mijn gemak.
*Boe!*
Soms rust ik wat op hem.
En als ik bang ben, beschermt hij me.
Onlangs kocht mijn baasje een wortel-huisje voor me. Jammer dat ik het niet kon opeten
Gelukkig lag er wel lekkers in
Dit emmertje ruikt gek
Mijn baasje maakte een hangkubus voor me.
Hmmmm, deze zijkant ruikt wel lekker...
Oeh, de bovenkant ruikt ook wel interessant!
Jep! Dit is helemaal goedgekeurd! Chapeau voor mijn baasje, want dit is haar derde naaimachine-werkje in haar leven!
Zo, dat was het, hopelijk heb ik jullie niet verveeld met al die foto's :bloos:
Maar geef toe, ze is prachtig, niet?