De biopte nemen ging goed en Lisha is goed wakker geworden, en dat was het enige positieve aan de behandeling.
Die verdikking EN die bult dat is kanker, haar pootje wordt een soort van ingepakt door de kankerweefsel. Door de kanker kunnen dieren slechter eten en slechte vacht hebben, dus dat kunnen de voor signalen zijn geweest.
Opereren is dus geen optie want het zit om de poot heen, amputeren schijnt ook niet echt een optie te zijn omdat het zo snel groeit kan het al in de bloedbaan zijn gekomen en zich ergens anders aan het vestigen. En helaas kan je dat nu nog niet ontdekken
En tja ik heb dan de keuze nu in laten slapen of niet. Over het algemeen ben ik wel iemand van direct in laten slapen, want ze zal er binnenkort aan overlijden. Maar wat mij zo aan het twijfelen brengt is dat Lisha nog gewoon alles doet, dus klimmen/rennen/springen. Alleen lopen gaat niet normaal, maar dat komt omdat de poot niet te bewegen valt. Daardoor loopt ze vrij wijdbeens. Ik wacht liever tot Lisha zich wat minder prettig gaat voelen of als ze echt niet meer goed kan lopen, nu vind ik het nog redelijk gaan.
Of ze pijn heeft durf ik niet te zeggen, want dat is ook nu zo moeilijk Lisha zal nooit haar zwakte tonen. Dat is ook wat de keuze zo moeilijk maakt nu, ik weet niet of ze zo actief is OMDAT ze zich niet goed voelt en zo haar "zwakte" wil verbergen. Maar ze kan ook zo actief zijn OMDAT ze zich simpelweg nog goed voelt.
Hoe dan ook het zal waarschijnlijk als je naar het groeitempo van de kanker kijkt een kwestie zijn van weken...