Ik kwam net beneden en toen lag Twinkie, mn rusje, heel stil op de bodem van d'r kooi, ik ging voorzichtig met mn hand haar aaien en ze reageerde nergens op, ik heb haar heel voorzichtig opgepakt en ze werd toen wel weer een beetje wakker en ik heb haar na een tijdje terug gezet, maar na een kwartier ofzo lag ze weer op de bodem van de kooi, met haar oogjes half dicht en ze reageerde weer nergens op, toen ze weer een beetje bij kwam liep ze erg moeilijk, alsof ze heel erge pijn had, ik heb haar nu in een vervoersbakje met zaagsel, haar nestmateriaal en eten in mijn kamer gezet om op d'r te letten, maar het gaat echt niet goed met d'r, wie weet wat het is en wat moet ik doen?? Geen een dierenarts is nu bereikbaar, omdat het dus zondag is, en ik ben zo bang dat ze het niet haalt, ze is pas 9 weken!!
Ze wil ook helemaal niks eten of drinken en niks boeit haar, ik haalde net even het nestmateriaal weg om haar te controleren maar ze keek me alleen een beetje aan en verder helemaal niks, normaal komt ze naar je toe en kan je haar eten geven of wat dan ook, maar nu boeit het haar niet..